İlk uçak deneyiminiz nasıldı?
20
●688
- 26-06-2022, 12:04:21Üyeliği durdurulduİlk uçak deneyimi olarak ortaokul sonra ABD gittim çok uzun sürmüştü nemli değişik bir havaya sahipti değişik yemekler gelmişti insan uçakta bile oturmaktan sıkılıyor otobüs gibi molası da yok sonrasında 24 saat yol olsa dahi otobüsü tercih ettim 😂
- 26-06-2022, 12:05:04Yalnızca kalkış esnasında biraz basınçtan dolayı titrersiniz, bir de tam iniş anınızda. Ben defalarca seyahat ettim türbülansa dahi girmedik hiç. Zaten araştırırsanız en güvenli seyahat yolunun uçmak olduğunu da görürsünüz.
İlk kalkış esnasında, ilk defa havalndığınız için yine yer çekiminin etkisinden dolayı böyle minik bir heyecanımsı bir his gelir içinize ama iyi düşünürseniz aslında güzel ve farklı bir his oluyor. Arkanıza yaslanın ve bulutların arasında uçmanın tadını çıkarın. Mümkünse bir de cam kenarı bir yere oturursanız demeyin keyfinize
- 26-06-2022, 12:10:20Hele bi de Türbülansa girdin mi varya tadından yenmez -_- şaka bir yana uzun yolculukta uçak hapishane gibi geliyor bana -_-
- 26-06-2022, 12:10:52dünyada eşşek tepmesi sonucu ölen kişi sayısı
ucak kazasından ölenlerin sayısından fazla imiş
Ben ilk bindiğimde korkmadım ama daha sonraları malesef korkularım arttı ve genelde binmiyorum artık
anlatılmaz yaşanır
