• 26-06-2022, 03:41:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba işlemci ile yapılan yayında çözünürlük yüksek olması yayının donmasına veya geç açılmasına sebep verebilir mi?
  • 26-06-2022, 03:50:36
    #2
    Hocam işlemci yetersiz kalıyorsa belli bir çözünürlük üstünde kasma yapabilir. Hangi mecrada yayın yapıyorsunuz?
  • 26-06-2022, 03:53:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tombikq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam işlemci yetersiz kalıyorsa belli bir çözünürlük üstünde kasma yapabilir. Hangi mecrada yayın yapıyorsunuz?
    kasma yapıyor derken hocam kastım görüntüde kasma yapsin ama yayinda yapmasin olarak facebookta yapıyorum
  • 26-06-2022, 04:00:50
    #4
    hlsrepeater adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kasma yapıyor derken hocam kastım görüntüde kasma yapsin ama yayinda yapmasin olarak facebookta yapıyorum
    Hocam zaten program içerisinde kasma yaparsa, yayına yansır. Oyunda oynuyorsun büyük ihtimalle, işlemci ekstra oyunda kullandığı için hepten yayın kasar. Tek çözümü var orta düzeyde bir yayin kalitesi vermek.
  • 26-06-2022, 04:02:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    tombikq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten program içerisinde kasma yaparsa, yayına yansır. Oyunda oynuyorsun büyük ihtimalle, işlemci ekstra oyunda kullandığı için hepten yayın kasar. Tek çözümü var orta düzeyde bir yayin kalitesi vermek.
    teşekkürler, aslında sorum şu yüksek ekran çözünürlüğü yayında geç açılmaya vs sebebiyet veriyor mu?
  • 26-06-2022, 04:06:57
    #6
    hlsrepeater adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler, aslında sorum şu yüksek ekran çözünürlüğü yayında geç açılmaya vs sebebiyet veriyor mu?
    Yayın akışını izleyicilere geç iletebilir.