yayın hakkında hk sorum var
5
●90
- 26-06-2022, 03:41:07Üyeliği durduruldumerhaba işlemci ile yapılan yayında çözünürlük yüksek olması yayının donmasına veya geç açılmasına sebep verebilir mi?
- 26-06-2022, 03:53:41Üyeliği durduruldukasma yapıyor derken hocam kastım görüntüde kasma yapsin ama yayinda yapmasin olarak facebookta yapıyorumtombikq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2022, 04:00:50Hocam zaten program içerisinde kasma yaparsa, yayına yansır. Oyunda oynuyorsun büyük ihtimalle, işlemci ekstra oyunda kullandığı için hepten yayın kasar. Tek çözümü var orta düzeyde bir yayin kalitesi vermek.hlsrepeater adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2022, 04:02:03Üyeliği durdurulduteşekkürler, aslında sorum şu yüksek ekran çözünürlüğü yayında geç açılmaya vs sebebiyet veriyor mu?tombikq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2022, 04:06:57Yayın akışını izleyicilere geç iletebilir.hlsrepeater adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle