Ne alaka çözemedim şimdi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne alaka çözemedim şimdi?
8
●
400
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ne alaka çözemedim şimdi?
26-06-2022, 02:24:16
#1
NymO
fâni editör.
Arkadaşlar r10da bir profile bakmak istiyorum bakamıyorum şöyle bir uyarı çıkıyor
Sonra o kişiye pm atıyım dedim pm de atılmıyor 😁 o uyarı da şöyle
Acaba beni mi engelledi dedim de mesajlarını fln görebiliyorum. Olayı çözemedim herkes kendi profilini başka üyelere kısıtlayabiliyor mu?
26-06-2022, 02:26:52
#2
OZKA
engellemiş
26-06-2022, 02:28:08
#3
NymO
fâni editör.
SarSeoAgency adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
engellemiş
Adamı tanımıyom ki muhtemelen o da beni tanımıyor niye engellesin? Acaip valla 😄
26-06-2022, 02:29:18
#4
BuyW
Profil resmini görüp engellemiş olabilir
26-06-2022, 02:29:56
#5
Sefaakcihan
Hocam sadece arkadaşlara açık yapmış olabilir
26-06-2022, 02:30:42
#6
WEBYON
Başka konularda yazdıklarınız hoşuna gitmediyse ileri de muhatap olmamak için engellemiş olabilir.
26-06-2022, 03:03:25
#7
hkey
NymO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adamı tanımıyom ki muhtemelen o da beni tanımıyor niye engellesin? Acaip valla 😄
https://www.r10.net/1082893935-post17.html
26-06-2022, 03:03:48
#8
NymO
fâni editör.
Canımız saolsun o zaman 😂
26-06-2022, 05:24:41
#9
fatihbaz
malasef engellemiş o kişi sizi anlaşılan.bu engelleme muhabbetine sinir oluyorum.adam fblidir,sen gsliyim yazıyorsun bi konuda ve şak diye atıyor engeli.neymiş,rakip takımın adamı
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler