• 26-06-2022, 02:24:16
    #1
    fâni editör.
    Arkadaşlar r10’da bir profile bakmak istiyorum bakamıyorum şöyle bir uyarı çıkıyor

    Sonra o kişiye pm atıyım dedim pm de atılmıyor 😁 o uyarı da şöyle

    Acaba beni mi engelledi dedim de mesajlarını fln görebiliyorum. Olayı çözemedim herkes kendi profilini başka üyelere kısıtlayabiliyor mu?
  • 26-06-2022, 02:26:52
    #2
    engellemiş
  • 26-06-2022, 02:28:08
    #3
    fâni editör.
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    engellemiş
    Adamı tanımıyom ki muhtemelen o da beni tanımıyor niye engellesin? Acaip valla 😄
  • 26-06-2022, 02:29:18
    #4
    Profil resmini görüp engellemiş olabilir
  • 26-06-2022, 02:29:56
    #5
    Hocam sadece arkadaşlara açık yapmış olabilir
  • 26-06-2022, 02:30:42
    #6
    Başka konularda yazdıklarınız hoşuna gitmediyse ileri de muhatap olmamak için engellemiş olabilir.
  • 26-06-2022, 03:03:25
    #7
    NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamı tanımıyom ki muhtemelen o da beni tanımıyor niye engellesin? Acaip valla 😄
    https://www.r10.net/1082893935-post17.html
  • 26-06-2022, 03:03:48
    #8
    fâni editör.
    Canımız saolsun o zaman 😂
  • 26-06-2022, 05:24:41
    #9
    malasef engellemiş o kişi sizi anlaşılan.bu engelleme muhabbetine sinir oluyorum.adam fblidir,sen gsliyim yazıyorsun bi konuda ve şak diye atıyor engeli.neymiş,rakip takımın adamı