Yaptığım logoları yorumlar mısınız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yaptığım logoları yorumlar mısınız?
15
●
602
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yaptığım logoları yorumlar mısınız?
1
2
26-06-2022, 00:20:04
#1
mustafalk
Merhabalar birkaç sektör için ürettiğim logoları yorumlar mısınız? Değerlendirmelerinize ihtiyacım var, teşekkürler şimdiden.
26-06-2022, 00:21:06
#2
furkanars0
Gayet güzel elinize sağlık
26-06-2022, 00:21:14
#3
ELLAS
Bence harika olmuş hepsi. Sadece sade renkler kullanılabilir.
26-06-2022, 00:21:31
#4
Symbolic
Moneen fontu çok beğendim
26-06-2022, 00:22:29
#5
AlganHan
Eline sağlık. Gayet güzel olmuş.
Ben beğendim
26-06-2022, 00:23:35
#6
Avdens
Gayet minimal ve şık duruyor. Elinize sağlık.
26-06-2022, 00:23:58
#7
eyefive5
hepsi modern hoş ve güzel tebrikler başarılar
26-06-2022, 00:28:43
#8
Alengirik
3 olanı cok begendım renk uyumu ve font başarılı yapılan her şey güzeldir
26-06-2022, 00:29:55
#9
Canepe
Tamamen özgünse mükemmel görünüyorlar, R10'da bu alanla ilgili hizmet vermeniz gerektiğini düşünüyorum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler