• 26-06-2022, 00:30:37
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    logo seçimi ve diğer ayrıntılar gayet iyi, ellerine sağlık.
  • 26-06-2022, 00:36:49
    #11
    Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim güzel yorumlarınız için, Bu arada logolar tamamen özgündür arkadaşlar
  • 26-06-2022, 00:39:07
    #12
    @Canepe; hocam İnşallah yakında R10 üzerinden hizmet vermeye başlayacağım.
  • 26-06-2022, 02:25:06
    #13
    Harikalar
  • 26-06-2022, 02:27:42
    #14
    Moneen logosu çok hoşuma gitti.
  • 26-06-2022, 02:38:28
    #15
    Modern görüntüye sahipler. Ellerinize sağlık.
  • 26-06-2022, 12:14:55
    #16
    1 ve 2 güzel hocam