Yaptığım logoları yorumlar mısınız? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yaptığım logoları yorumlar mısınız?
15
●
602
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yaptığım logoları yorumlar mısınız?
1
2
26-06-2022, 00:30:37
#10
sml86
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
logo seçimi ve diğer ayrıntılar gayet iyi, ellerine sağlık.
26-06-2022, 00:36:49
#11
mustafalk
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim güzel yorumlarınız için, Bu arada logolar tamamen özgündür arkadaşlar
26-06-2022, 00:39:07
#12
mustafalk
@
Canepe
; hocam İnşallah yakında R10 üzerinden hizmet vermeye başlayacağım.
26-06-2022, 02:25:06
#13
HamzaYak
Harikalar
26-06-2022, 02:27:42
#14
sanalulke
Moneen logosu çok hoşuma gitti.
26-06-2022, 02:38:28
#15
CCTNKY
Modern görüntüye sahipler. Ellerinize sağlık.
26-06-2022, 12:14:55
#16
yunusdm
1 ve 2 güzel hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler