• 26-06-2022, 00:20:04
    #1
    Merhabalar birkaç sektör için ürettiğim logoları yorumlar mısınız? Değerlendirmelerinize ihtiyacım var, teşekkürler şimdiden.


  • 26-06-2022, 00:21:06
    #2
    Gayet güzel elinize sağlık
  • 26-06-2022, 00:21:14
    #3
    Bence harika olmuş hepsi. Sadece sade renkler kullanılabilir.
  • 26-06-2022, 00:21:31
    #4
    Moneen fontu çok beğendim
  • 26-06-2022, 00:22:29
    #5
    Eline sağlık. Gayet güzel olmuş.
    Ben beğendim
  • 26-06-2022, 00:23:35
    #6
    Gayet minimal ve şık duruyor. Elinize sağlık.
  • 26-06-2022, 00:23:58
    #7
    hepsi modern hoş ve güzel tebrikler başarılar
  • 26-06-2022, 00:28:43
    #8
    3 olanı cok begendım renk uyumu ve font başarılı yapılan her şey güzeldir
  • 26-06-2022, 00:29:55
    #9
    Tamamen özgünse mükemmel görünüyorlar, R10'da bu alanla ilgili hizmet vermeniz gerektiğini düşünüyorum.