• 25-06-2022, 15:10:53
    #1
    Merhaba, bir arkadaşım üstünde 2 ADET Asus Rog Strix RX 580 ekran kartı, fsp hydro 700w power ve 6'lı mining anakart, 4 ADET riser bulunan sistemini satıyor aramızda 8 bin liraya anlaştık sizce almam mantıklı olur mu bilgi verirmisiniz
    NOT : İçimden almak kenara koymak geçiyor.
  • 25-06-2022, 15:14:06
    #2
    Mininig işi bitti patladı coin moin ekran kartı fiyatları düşüşe geçti herkes elindekini satmaya bakıyor 2019'da rx 580 8gb sıfırı 1000₺ idi mining çıktı 6000-7000 yaptılar mining patlayınca şimdi herkes ters köşe oldu
    • mertyild
    mertyild bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-06-2022, 15:17:35
    #3
    Sakın hocam eth2.0 a az kaldı alt coin kazarım desen bile onların getirisi götürüsünden çok olucaktır paranı başka türlü degerlendir
  • 25-06-2022, 15:19:44
    #4
    Şuan beklemede kalmanı öneririm.. Son 20 gündür sistemler aşırı şekilde satışa bırakıldı sarı sitede günde yüzlerce satış ilanı görüyorum..
  • 25-06-2022, 15:20:11
    #5
    Bende muallakta kalmıştım mining sistemler ile ilgili ama eth 2.0 gelirse ravende kazılabilir kararsızım
  • 25-06-2022, 15:23:58
    #6
    Tercihin yeni nesil kartlar olmalı. Biz bu düşüşten sonra 4 adet 3070Ti ekran kartını 38bin tl'ye aldık. Yani bir tane 3070ti ekran kartı 9.5k'ya denk geldi. Yani evet alınacak ise bu dönemde alınmalı ama bu işin daha çıkma ihtimali kadar inme ihtimali de var. Güzel parçalar ucuza tutturursan kaçırma derim. 580-570ler eski nesil olduğu için bir şey diyemiyorum. Burada tercih senin.