Herkese merhabalar,
Bir websitemiz var bilenler bilir, eklenti tema vb. ürün satışı yapıyoruz.
Adwords üzerinden reklamlar çıkıyoruz.
Şahıs işletmesi olarak hizmet veriyorum ve ürünlerimi faturalı satıyorum.
Bu adwords reklamları ile alakalı olarak googleda karşıma bir vergi olayları çıktı
Takribi olarak anladığım kadarıyla 100 TL 'lik google a reklam parası verdiğimizde buna ek olarak devlete 33 TL gibi bir para vermemiz gerekiyormuş.
Bu konuda bilgi sahibi olanlar aydınlatabilir mi tam olarak nasıl işliyor ?
Ek olarak ads konusunda referanslı arkadaşlar ile çalışma yürütmek isteriz ( bütçe çok yok maks aylık 2k ). PM üzerinden ulaşabilirler.