Merhabalar,
6 ay önce yeni ev aldık ve evde de müteahit 0 daikin kombi taktırmış. Kışın bir sorun yoktu sıcak bir şekilde yıkanıyorduk, ancak yazın malum ılık suyu açıyoruz.
Kombi ılık suda 5 dk. aktıktan sonra soğuğa dönüyor, 1 dakika soğuk akıp sonra tekrar ılığa dönüyor, sonra yine soğuyor.
Servisi geldi bugün baktı bizim yapabileceğimiz bir şey yok, bu modeller böyle diyor. Ateşlemeyi kesiyormuş cihaz, en sıcakta açıcaksınız diyor, 40 derece sıcakta kimse o suda duramaz...
Yaşayan var mıdır, sebebi nedir?
Kombi: Daikin Condense D2CSC024BATR yarı yoğuşmalı.
Daikin kombi kullananlar bakabilir mi?
0
●8