• 22-06-2022, 23:44:21
    #10
    Üyeliği durduruldu
    VURAL AJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz empati yapmanızı isterim bu konuda o yüzden nasıl t-shirt sahibi olursunuz diye de sizi bilgilendirmek istedim, Özel olarak gönderim yapılacağını zannetmiyorum.
    Özel olarak istemedim hocam yani isteyen herkes hatıra olarak belki ihtiyacı giderilir diye konuyu açtım ücreti mukabilinde dedim
  • 22-06-2022, 23:45:15
    #11
    Bence sınırlı sayıda r10 tişörtü satışa çıkarılmalı.

    bunların gelirleride bir yardım kuruluşuna bağışlansa çok iyi olur aslında
  • 22-06-2022, 23:49:42
    #12
    R10+ derecelilerine veriliyor diye biliyorum.
  • 23-06-2022, 01:47:31
    #13
    R10 kazanan herkese verilmiyor verilseydi ben 5 tshirt almıştım şimdi yılbaşında ve nadiren bayramalarda çekiliş oluyor kazananlara veriliyor.