VURAL AJANS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
T-shirt hakkında sorum var ?
12
●438
- 22-06-2022, 23:45:15Bence sınırlı sayıda r10 tişörtü satışa çıkarılmalı.
bunların gelirleride bir yardım kuruluşuna bağışlansa çok iyi olur aslında