Merak ettiğim sorular var. Cevaplarınız ile beni aydınlatırsanız mutlu olurum🙂🙏
r10 konu tasarımı boyutları nedir?, Aynı şekilde logo boyutlarıda nedir?
Merhaba R10 Hakkında :)
1
●256
- 22-06-2022, 19:45:50
- 22-06-2022, 19:50:34Merhabalar,
Avatar için Seçilecek Resim Maksimum ebatı 100 x 100 Pixel ve 7,86 MB (Megabyte) ´olmalıdır.
R10 Kapak Tasarımı için 1920x400 Pixeldir.
Konu Tasarım Boyutu için 1145 - 1200px arası Genişlik idealdir (Yükseklik Farketmez) (mobil uyumlu olması için 1200px genişlik kullanmanız daha iyi olur.)
İmzalara koyulan banner Maksimum ebatlar 728 x 100 px
