evet ülkelere özel fiyatlandırmalar mevcut, türk kullanıcıya abonelik 11 tl olarak çıkıyor amerikalı kullanıcıya 5 dolar olarak çıkıyor bunun ortalama 3'te 1'i size geliyor yani türkiye net kazancı abone başı 3tl ortalama amerika net kazancı 30TL ortalama