Normalde çok kitap okuyan biri değildim ama askerde bolca vaktim olunca 20-25 adet kişisel gelişim kitabı okudum ve kendimi çok iyi hissettim. Sizler kitap okuyor musunuz?
1k+ kitap ile sanırım forumdaki ender kişilerden biriyimdir.
7 yaşımdan bu yana kaliteli okurum satın alamadığım zamanlarda halk kütüphanesi işimi görür.
istanbul, izmir, sivas, çanakkale halk kütüphanelerimde kaydım vardır.