Toplama Kasam ne kadar eder? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Toplama Kasam ne kadar eder?
2
●
150
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Toplama Kasam ne kadar eder?
20-06-2022, 17:00:00
#1
kaanilbey
.best ONE 🏆
Merhaba ürünü incehesaptan almıştım, hepsinin kutusu belgeleri mevcut, mining yapılmadı sorunsuz. Ne kadar eder acaba fiyat olarak?
Temmuz 2019da alındı.
20-06-2022, 17:07:08
#2
sahinlimedya
satıcak mısın aklında bi fiyat varsa özelden pm alabilir miyim ?
20-06-2022, 17:07:58
#3
kaanilbey
.best ONE 🏆
emirhansahinli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
satıcak mısın aklında bi fiyat varsa özelden pm alabilir miyim ?
Evet satacağım ama hiç yok şuan aklımda hatta monitör klavye vs de var, hepsi kutulu monitör garantili eğer dönüş alabilirsem size pm iletirim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler