Merhaba arkadaşlar, dışarıdan birkaç kişiye sordum fikir aldım. Buradan da fikir almak istiyorum. Toplam 71 mt2 arazi de kargir ev olarak gözüken eski taş evlerden var. Ben temelli olarak yaz/kış burada yaşamayı düşünüyorum. Ama gerek alan küçüklüğü gerekse eski bina olduğu için tadilat yapılması lazım. Belediye ile görüştüm gereken izni alacağım. Ama ruhsatı yok sanırım. İleride başıma dert olur mu? Çünkü bayağı bir para harcayacağım buraya. Arazi de köy gibi bir yerde zaten, mahalledeki çoğunun ruhsatı yok. Bir de ev küçük olduğu için bir üst kat yapmak istiyorum. Yani iki katlı değilde dubleks gibi. Şikayet gelmediği sürece oturabilirsin dedi belediyedeki. Ama böyle müdürlüğe vs şikayet gelirse para cezası alırsın hatta yıkıma kadar gider diyor. 70 mt2 alana da ev ruhsatı vermezler.
Tapuda kargir ev olarak gözüküyor tarla vs değil yani
Eski evin tadilat işlemi hk
0
●94