• 15-06-2022, 09:56:21
    #1
    Ameliyat dolayısıyla 10 gün rapor aldım. Raporum cumartesi günü sona erdi. Ancak SGK hâlâ odeme yapmadı. Konu hakkında bilgisi olan var mi tahmini iş gorememezlik ödeneğini ne zaman alabilirim.
  • 15-06-2022, 09:57:20
    #2
    Hocam raporunu iş yerinde teslim ettikten sonra iş yeri onaylicak ssk ödeme yapicak 1 hafta 10 gün sonra
  • 15-06-2022, 09:58:27
    #3
    Ssk yi arayıp IBAN guncelleme yapın yoksa PTT yatar boşuna PTT de sıra beklemeyin
  • 15-06-2022, 09:58:49
    #4
    Merhaba hocam, konuya ek olarak parayı ptt almak istemiyorsanız e-devlet üzerinden Şahıs Ödemeleri Banka Hesabı Tanımlama'dan İBAN bilginizi girerseniz otomatik banka hesabınıza yatar.
  • 15-06-2022, 09:59:08
    #5
    Dadas25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam raporunu iş yerinde teslim ettikten sonra iş yeri onaylicak ssk ödeme yapicak 1 hafta 10 gün sonra
    Hocam iş yeri kurumsal. Raporu ayın 2.sinde teslim ettim direkt onaylandı. Cumartesi de rapor sona erdi. Onu merak ettim sadece. Teşekkür ederim
  • 15-06-2022, 09:59:58
    #6
    Çok teşekkür ederim hocam o işleri hallettim ibana yatacak da bu hafta yatar mi diye merak ediyorum.
  • 15-06-2022, 10:00:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Zlatan1071 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ameliyat dolayısıyla 10 gün rapor aldım. Raporum cumartesi günü sona erdi. Ancak SGK hâlâ odeme yapmadı. Konu hakkında bilgisi olan var mi tahmini iş gorememezlik ödeneğini ne zaman alabilirim.
    e devlette yazar kurum ödemeleri falan filan birşey diye sürüyor onlar biraz ben 3 ay sonra yattığını biliyom
  • 15-06-2022, 10:00:16
    #8
    Zlatan1071 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iş yeri kurumsal. Raporu ayın 2.sinde teslim ettim direkt onaylandı. Cumartesi de rapor sona erdi. Onu merak ettim sadece. Teşekkür ederim
    Hocam rapor süresi bittikten sonra 1 hafta 10 gün içinde yatıyor işyeri onay sürecini filan e devletten takip edebilirsiniz
  • 15-06-2022, 10:01:10
    #9
    Dadas25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam rapor süresi bittikten sonra 1 hafta 10 gün içinde yatıyor işyeri onay sürecini filan e devletten takip edebilirsiniz
    Tamamdır hocam teşekkür ederim