Ameliyat dolayısıyla 10 gün rapor aldım. Raporum cumartesi günü sona erdi. Ancak SGK hâlâ odeme yapmadı. Konu hakkında bilgisi olan var mi tahmini iş gorememezlik ödeneğini ne zaman alabilirim.
e devlette yazar kurum ödemeleri falan filan birşey diye sürüyor onlar biraz ben 3 ay sonra yattığını biliyom