Zlatan1071 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ameliyat dolayısıyla 10 gün rapor aldım. Raporum cumartesi günü sona erdi. Ancak SGK hâlâ odeme yapmadı. Konu hakkında bilgisi olan var mi tahmini iş gorememezlik ödeneğini ne zaman alabilirim.
e devlette yazar kurum ödemeleri falan filan birşey diye sürüyor onlar biraz ben 3 ay sonra yattığını biliyom