Hocam bu yabancılarla hiç ticarete girme. Çoğu *********** oluyor. Yok para göndercem yok şu sıkıntı oluyor yok böyle oluyor. Yok Türkiyeden bir arkadaşım alacak. Bence hiç lafı uzatmadan iletişimi kesin. Elbet başka bir alıcı bulursunuz.
Malesef evet önce parayı yollayım sonra ürünü alırım diye güven verirler dış ülkeden olurlar genelde size parayı gönderdim diye bir dekont yollarlar ama dekont sahtedir sonra yurt dışı olduğu için geç düşer der siz ürünü kargolarmısınız der sonuç olarak ne para gelir ürünü yolladığınızla kalırsınız genelde bu tür dolandırıcıkları güney afrika ülkeleri yapıyor değerli ürünleri bu şekilde kargolatıyorlar