Hocam bu yabancılarla hiç ticarete girme. Çoğu *********** oluyor. Yok para göndercem yok şu sıkıntı oluyor yok böyle oluyor. Yok Türkiye’den bir arkadaşım alacak. Bence hiç lafı uzatmadan iletişimi kesin. Elbet başka bir alıcı bulursunuz.