. Bu alanı seviyorum, datasetlerle uğraşmak onları geliştirmeye çalışmak hoşuma gidiyor ama Türkiye'de pek tutacak gibi değil, nasipse yurtdışına açılacağım. Daha sonrasında bir aile kurup hayatımı rahat yaşayıp, artık bir şey alırken fiyatlara bakmamak istiyorum. İstediğim ülkelere rahatça gidip gezmek istiyorum. İleride olursa hayat arkadaşımla güzel bir gelecek, huzurlu bir yaşam istiyorum. Aslında çok normal istekler bunlar, Türkiye'de öyle işlemiyor ne yazık ki...
Artık araba hayali bile kuramıyorum. Benzin, mazot fiyatları 30₺ yi geçmiş bulunmakta. Elektrikli araba zaten alabiliyorsan net paran vardır bu şartlarda
. Ayrı eve çıkıp kimseye yük olmak istemiyorum ama bulunduğum semtte bile en kötü 1+1 evin fiyatı 4.000₺ fiyatlara çıkmış. Hani derler ya "Bu ülkenin kurtarıcısı siz gençlersiniz" diye, soruyorum diyenlere;
Bizi kim kurtaracak?
Hayallerimi sıfıra indirgememe ramak kaldı. Gecenin 04.30'unda düşünceli düşünceli yatağımda uzanmak yerine mışılca uyuyamıyorsam, beni böyle yapan herkese hakkımı helal etmiyorum.