kredi kartı borcum
9
●788
- 13-06-2022, 02:40:19Buyük bi miktarini ödedim fakat 71 tl borcum kaldı son ödeme tarihi bu 13 haziran yani bugün fakat maaşim 14 ünde yatacak 1 gün gecikmede kredi notun düşer dediler doğrumu ?
- 13-06-2022, 02:48:06hayir asgarisi yok bunun normal ödemesosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2022, 02:50:33Ya eş dosttan 1 günlük borç alıp ya da forumlarda falan iş alıp kapatın banka bu belli olmaz şansa bırakmak olmazBaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2022, 02:57:03iş verecek yok 1 günlüğüne borç alabilecek kimse de yok kaldım ortada kafama takiyorumsosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2022, 03:29:59Kredi puanınız düşer. Asgari ödeme yaptğınız da dahi kredi puanına çok bir katkısı olmuyor. Kredi puanını yükseltmek isteyen kişiler genelde borcun tamamını öderler. 71₺ asgari ödemesi 5-10₺ gibi bir tutardır hocam öderseniz sorun olmaz geri kalanını maaşınız yattığında ödersiniz
- 13-06-2022, 03:30:42Ödediğiniz tutar dönem borcu ise ve eksik olan 71 tl ise hiçbirşey olmaz
Ödediğiniz asgari tutar ise eksik olan 71 tl ise hesap kesim tarihinize kadar sorun olmaz.
