• 12-06-2022, 01:17:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ARKADAŞLAR R10 PROFİLİME FOTOGRAF KOYAMIYORUM YARDIM EDERMISINIZ.

    istedigi şartları ayarlıyamıyorum bilen yardımcı olursa cok memnun kalırım.
  • Kabul Edilen Cevap
  • 12-06-2022, 01:18:16
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    anydesk at
  • 12-06-2022, 01:19:37
    #3
    100x100 yapman lazım hocam
  • 12-06-2022, 01:23:42
    #4
    100*100 gif yapılabilecek uygulama önerebilir misiniz (Kanva hariç)
  • 12-06-2022, 01:25:01
    #5
    Klaxon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100*100 gif yapılabilecek uygulama önerebilir misiniz (Kanva hariç)
    resize gif yaz google a
  • 12-06-2022, 01:25:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anydesk at
    gereklı bılgı alınmıstır teşekür ederim