• 11-06-2022, 23:29:44
    #1
    Merhaba,

    Forumdan çalıştığınız en iyi mobil uygulama yazılımcısı arkadaş kimdi ve neden?

    - Java dilinde projelerimizi yapan odtü mezunu bir arkadaşımız vardı, forumdan. Kendisi hiç aktif değil burada. Şu ana kadar gördüğüm en iyi, en bilgili kişi o diyebilirim. Kendisini ne yazık ki yabancı yatırımcı ve girişimcilere kaybettik artık yabancılarla çalışıyor. ( ismini etiketleyemedim, kullanıcı adını bulamadım )

    Sizinde var mı şu arkadaş şu konularda çok iyidir diyebildiğiniz kişiler
  • 11-06-2022, 23:31:53
    #2
    API
    Üyeliği durduruldu
    Misafir;
  • 11-06-2022, 23:36:11
    #3
    Burada herkes birbirinden değerli hocam, birbirimize "hocam" şeklinde hitap etmemizin olayı da bu zaten
  • 11-06-2022, 23:44:26
    #4
    API adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @c3ng;
    üzümlü kekim
    • MobilApp
    MobilApp bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-06-2022, 23:47:56
    #5
    Maksimum 2 yıl sonra ben olacağım ☺️
    • short
    short bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-06-2022, 23:54:44
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maksimum 2 yıl sonra ben olacağım ☺️
    Umarım hocam, başarılar diliyorum