Forumdan çalıştığınız en iyi mobil uygulama yazılımcısı arkadaş kimdi ve neden?

- Java dilinde projelerimizi yapan odtü mezunu bir arkadaşımız vardı, forumdan. Kendisi hiç aktif değil burada. Şu ana kadar gördüğüm en iyi, en bilgili kişi o diyebilirim. Kendisini ne yazık ki yabancı yatırımcı ve girişimcilere kaybettik artık yabancılarla çalışıyor. ( ismini etiketleyemedim, kullanıcı adını bulamadım )
Sizinde var mı şu arkadaş şu konularda çok iyidir diyebildiğiniz kişiler