• 11-06-2022, 21:03:46
    #1
    Herkese iyi forumlar. 18 yaşındayım ve öğrenciyim. Kredi notunun yükselmesi için neler yapabilirim. Neler yapmalıyım, neler yapmamalıyım? Kredi Finans Raporu oluşturduğumda "Çok Sağlıksız" hatasını aldım. Birden fazla bankada hesabım var. Beni bir aydınlatırsanız sevinirim.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Bankalar, daha önce hiç kredi kartı yada kredi kullanmamış insanları sevmez. Potansiyel risk gözüyle bakarlar. Kredi puanını yükseltmek için düzenli şekilde kredileri ve kredi kartlarını ödemeniz gerekir.

      Şimdi özelliği farkermeksizin ( taksit yapmasada olur ) adatı olmayan bir kredi kartı peşinden koşturacaksınız. Kredi ve kredi kartları belgelendirilebilir gelirin varsa verilir. Bu sistem tamamen kumar. Birine çıkmaz diğerine çıkar. Sigortalı bir işiniz var ise yapmanız gereken başvuru yapmak. Dikkat edin her olumsuz başvuruda puan kendini aşağıya çeker. Kredi kartı yada kredi alamıyorsanız KMH (kredili mevduat hesabı) na başvurun buda kredi kartı gibidir ama faiz oranları vs biraz yüksektir.

      3 Kredi kartı 4 kredi batırmış ve icralık biri olarak tavsiyem cebine girenden fazlasımı harcama.

      Allah kolaylık versin.
  • 11-06-2022, 21:05:03
    #2
    Sigortalı, düzenli gelire sahip olman gerek.
  • 11-06-2022, 21:05:20
    #3
    20 yaşındayım hiç bir bankadan kredi kartı alamıyorum. Çoğu işimde olumsuz ya da sigorta yok gibi sorunlarla karşılaşıyorum. Sanırım benim vatandaşlık din kardeşlerime gitti 😂( konudan ayrı )
  • 11-06-2022, 21:05:48
    #4
    Kurumsal Üye
    Benimki de en riskli seviyede, bankalar 100 lira bile vermiyor
  • 11-06-2022, 21:08:13
    #5
    Platin üye
    Benim 1200 civarı yinede hiç bir banka kredi vermiyor. Nasıl bir politikaları var bilmiyorum.
  • 11-06-2022, 21:08:36
    #6
    Platin üye
    Belgelenebilir bir geliriniz var ise bir süre bekleyin kolayca alabilirsiniz. Eğer puan arttırmayı istiyorsanız ve paraya ihtiyacınız yok ise para verip aldığınız kredi kartları var. Puan oluşturmak için. Örneğin 2 bin lira veriyorsunuz 1000 lira bakiyeli kart alıyorsunuz. Bir süre sonra size paranız iade ediliyor. Onları araştırabilirsiniz.
  • 11-06-2022, 21:09:20
    #7
    hocam kredi kartı alabilirseniz alın min 3-4 ay kullanın kredi notunda düzenleme oluyor ve ayrıca bu telefon faturası deyip geçmeyin onları da düzenli ödeyin hatta adınıza ne kadar fatura olursa olsun düzenli ödemeler yapın
  • 11-06-2022, 21:40:38
    #8
    18 yaşındayım nasıl ve neden oldu bilmiyorum ama hem iş Bankası hemde Ziraat bankasından 2k kredi kartım var herhangi bir sigortalı işte ve gelir beyan etmeme rağmen
  • 11-06-2022, 21:41:16
    #9
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Bankalar, daha önce hiç kredi kartı yada kredi kullanmamış insanları sevmez. Potansiyel risk gözüyle bakarlar. Kredi puanını yükseltmek için düzenli şekilde kredileri ve kredi kartlarını ödemeniz gerekir.

    Şimdi özelliği farkermeksizin ( taksit yapmasada olur ) adatı olmayan bir kredi kartı peşinden koşturacaksınız. Kredi ve kredi kartları belgelendirilebilir gelirin varsa verilir. Bu sistem tamamen kumar. Birine çıkmaz diğerine çıkar. Sigortalı bir işiniz var ise yapmanız gereken başvuru yapmak. Dikkat edin her olumsuz başvuruda puan kendini aşağıya çeker. Kredi kartı yada kredi alamıyorsanız KMH (kredili mevduat hesabı) na başvurun buda kredi kartı gibidir ama faiz oranları vs biraz yüksektir.

    3 Kredi kartı 4 kredi batırmış ve icralık biri olarak tavsiyem cebine girenden fazlasımı harcama.

    Allah kolaylık versin.