Herkese iyi forumlar. 18 yaşındayım ve öğrenciyim. Kredi notunun yükselmesi için neler yapabilirim. Neler yapmalıyım, neler yapmamalıyım? Kredi Finans Raporu oluşturduğumda "Çok Sağlıksız" hatasını aldım. Birden fazla bankada hesabım var. Beni bir aydınlatırsanız sevinirim.