R10 davetiye hakkında sorum var?
4
●264
- 09-06-2022, 17:47:48Öncelikle saygı ve sevgi değer hocalarım bende 2 adet davetiye hakkı var şuanda bunu verebilecek yakınımda arkadaşım yok ama diyelim ki ileride çıktı ve bu verdiğim kişi yapacağı dolandı*cılık veyatta diğer forum kurallarına aykırı davranıştan dolayı ban yerse benim de hessabım ban alır mı tamm davetiye kodu vererek referans ve kefil biziz ama insan oğlu yapıp yapmayacağını bilemeyiz bizim düşüncemiz sadece kendisi ni geliştirme amaçlı olduğu için yardımcı olmak amaçlı veriyoruz
- 09-06-2022, 17:48:43davetiye kodu verdiğinizde kefil veya referans olmuş olmuyorsunuz verirken çekinmenize gerek yok ama yine de forumun sağlığı için davetiye verilen kişilere dikkat etmekte fayda var ama dediğim gibi ban durumu veya davet edenin sorumlu tutulma gibi bir durum yok
- 09-06-2022, 17:50:02ama sonuçta o kodu biz ona verdikkadirkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani ileride yapacağı forum kurallarına aykırı davranışlardan ban alırsa bende alırmıyım