• 07-06-2022, 07:58:23
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Herkese günaydın! Bir kaç forum da dolaşırken bir kaç konuya denk geldim adamlar R10 Davet kodu filan satıyor ve forumlar illegal bir forum bunun önüne geçiş olacak mı? Son zamanlarda çıkan ************** ile alakalı konuların da bu sebepten olduğunu düşünüyorum. Acilen bu olaya el atılması gerek.
  • 07-06-2022, 08:02:54
    #2
    Evvelden beri bu tür satışlarla foruma üyelikler mevcut, tespit ederseniz bu şekilde satın alınan nickleri bildirin yönetimdeki arkadaşlara, gereğini yapıyorlar..
  • 07-06-2022, 08:04:04
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evvelden beri bu tür satışlarlar foruma üyelikler mevcut, tespit ederseniz bu şekilde satın alınan nickleri bildirin yönetimdeki arkadaşlara, gereğini yapıyorlar..
    Hocam satın almadan veremeyiz diyorlar denedim sürekli ama nafile tek satışı olan siteyi biliyorum.