• 06-06-2022, 23:11:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar arkadaşımın Iphone 7 Plus telefonu var. Kendisi icloud hesabına erişemiyor Etkinleştirme Kilidi ekranında kaldı. Kendisi 1 2 hafta önceye kadar kullanabildiğini söyledi ancak şuan kilitli. Bana vermek istiyor bunu bypass etmenin bir yolu var mı bilmediğimden soruyorum nasıl bir yol izlenebilir? **Icloud hesabına erişim yok* Bazı toollar yardımıyla açılabilir mi?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Cihaz içerisine jailbreak kurup, sıfırlama ekranında toolslar ile bypass edebilirsiniz. Bu işlemi sağlıyorum fakat cihazınıza sinyal gelmez. Sinyal gelmesi içinde toolsların ekstra ücreti mevcut diye biliyorum.
  • 06-06-2022, 23:13:07
    #2
    Jailbreak ile oluyor diye biliyoruma ama net bir şey söyleyemiyorum.
  • 06-06-2022, 23:14:11
    #3
    mberatduran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jailbreak ile oluyor diye biliyoruma ama net bir şey söyleyemiyorum.
    Rica etsem detaylandırabilir misiniz
  • 06-06-2022, 23:36:20
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Cihaz içerisine jailbreak kurup, sıfırlama ekranında toolslar ile bypass edebilirsiniz. Bu işlemi sağlıyorum fakat cihazınıza sinyal gelmez. Sinyal gelmesi içinde toolsların ekstra ücreti mevcut diye biliyorum.
  • 06-06-2022, 23:37:42
    #5
    serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz içerisine jailbreak kurup, sıfırlama ekranında toolslar ile bypass edebilirsiniz. Bu işlemi sağlıyorum fakat cihazınıza sinyal gelmez. Sinyal gelmesi içinde toolsların ekstra ücreti mevcut diye biliyorum.
    Hocam sinyal gelmezden kastınız sim kartı kullanılmaz mı
  • 06-06-2022, 23:38:18
    #6
    Jailbreak ile direk olmuyor , şuan için şebekesiz bypass mevcut dilerseniz imei iletin kontrol edeyim duruma göre işleme alıp yardimci olabilirim.
  • 06-06-2022, 23:39:06
    #7
    Nwjus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sinyal gelmezden kastınız sim kartı kullanılmaz mı
    Evet hocam. Sim kartı takarsınız sinyal gelmez. Bypass ederseniz şayet kullandığım bir program mevcut onun da sim bypassı biraz pahalıydı, değmez açıkçası öyle diyeyim sizlere.
  • 06-06-2022, 23:44:08
    #8
    Ek olarak da eklemek gerekirse, bypass attıktan sonra cihaz sıfırlanırsa şayet veyahut güncelleme alırsa bypass boşa gider. Sıfırlama ekranında eski iCloud hesabını ister tekrardan, en başa çevirmiş olacaktır sizi.
  • 06-06-2022, 23:45:23
    #9
    serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ek olarak da eklemek gerekirse, bypass attıktan sonra cihaz sıfırlanırsa şayet veyahut güncelleme alırsa bypass boşa gider. Sıfırlama ekranında eski iCloud hesabını ister tekrardan, en başa çevirmiş olacaktır sizi.
    Anladım hocam teşekkürler. İmkansız gibi bir şey o zaman