serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cihaz içerisine jailbreak kurup, sıfırlama ekranında toolslar ile bypass edebilirsiniz. Bu işlemi sağlıyorum fakat cihazınıza sinyal gelmez. Sinyal gelmesi içinde toolsların ekstra ücreti mevcut diye biliyorum.
Hocam sinyal gelmezden kastınız sim kartı kullanılmaz mı