Iphone Kullancıları Etkinleştirme Kilidi
10
●162
- 06-06-2022, 23:11:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhabalar arkadaşımın Iphone 7 Plus telefonu var. Kendisi icloud hesabına erişemiyor Etkinleştirme Kilidi ekranında kaldı. Kendisi 1 2 hafta önceye kadar kullanabildiğini söyledi ancak şuan kilitli. Bana vermek istiyor bunu bypass etmenin bir yolu var mı bilmediğimden soruyorum nasıl bir yol izlenebilir? **Icloud hesabına erişim yok* Bazı toollar yardımıyla açılabilir mi?
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 06-06-2022, 23:13:07Jailbreak ile oluyor diye biliyoruma ama net bir şey söyleyemiyorum.
- 06-06-2022, 23:14:11Rica etsem detaylandırabilir misinizmberatduran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2022, 23:36:20Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Cihaz içerisine jailbreak kurup, sıfırlama ekranında toolslar ile bypass edebilirsiniz. Bu işlemi sağlıyorum fakat cihazınıza sinyal gelmez. Sinyal gelmesi içinde toolsların ekstra ücreti mevcut diye biliyorum.
- 06-06-2022, 23:37:42Hocam sinyal gelmezden kastınız sim kartı kullanılmaz mıserkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2022, 23:38:18Jailbreak ile direk olmuyor , şuan için şebekesiz bypass mevcut dilerseniz imei iletin kontrol edeyim duruma göre işleme alıp yardimci olabilirim.
- 06-06-2022, 23:39:06Evet hocam. Sim kartı takarsınız sinyal gelmez. Bypass ederseniz şayet kullandığım bir program mevcut onun da sim bypassı biraz pahalıydı, değmez açıkçası öyle diyeyim sizlere.Nwjus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2022, 23:45:23Anladım hocam teşekkürler. İmkansız gibi bir şey o zamanserkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle