Sizce hangi tasarımı kullanayım ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce hangi tasarımı kullanayım ?
7
●
198
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce hangi tasarımı kullanayım ?
06-06-2022, 02:20:49
#1
shentaweb
Wordpress
1
2
3
çok kararsızım
06-06-2022, 02:22:33
#2
Beylerbey
TemaOfisi.com
3ü beğendim
06-06-2022, 02:23:07
#3
Canepe
3'ü kullanın. Elinize sağlık.
06-06-2022, 02:23:45
#4
bakis
en alttaki, net.
06-06-2022, 02:26:20
#5
GrafikerOnur
3 hocam
06-06-2022, 02:30:39
#6
OZB
2 bence
06-06-2022, 02:37:41
#7
shentaweb
Wordpress
Beylerbey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3ü beğendim
Canepe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3'ü kullanın. Elinize sağlık.
bakis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
en alttaki, net.
GrafikerOnur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 hocam
OZB adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 bence
Teşekkür ederim. 3'ü seçeceğim gibi
06-06-2022, 03:27:37
#8
orhansinane
3 daha iyi duruyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler