• 05-06-2022, 00:05:40
    #1
    Arkadaşlar arabamı normal sürerken korna çalışmadı ben de birkaç defa deneyim dedim kornaya basmaya sonra radyonun sesi gitmeye başladı cızırtılı bir şekilde arabayı doldurup çalıştırayım dedim arabayı durdurdum ve bir daha maaş almadı marşa basıyorum ışıklar yanıyor ampul yanıyor far yanıyor her şey yanıyor. Kornaya da basıyor şimdi ama araba marşa bastığım zamantık diyor duruyor
  • 05-06-2022, 00:07:09
    #2
    Geçmiş olsun akünüz bitmiş marş çevirip (şır şır edip) çalışmıyorsa bitmiştir.
    Hiç marş basmıyorsa akü komple bitmiştir (ışıklar yanıyor diyorsunuz radyo vs.)

    En kötü senaryo şarj dinamonuz bozulmuş olabilir ve akü şarj olmuyor olabilir.
  • 05-06-2022, 00:07:20
    #3
    Geçmiş olsun, marş kömürü bitmiş olabilir. Ancak giderken aracın stop etmesi sorunu bizde de olmuştu, aracın motorundaki sigorta kutusu yandığından olmuştu.
    Tabi bu sorunu bulana kadar marş kömürü, akü, bujiler komple değişti sorun devam edince çok zeki usta sigorta kutusuna bakmıştı...
    100 liralık şey için 2000 TL masraf yapmış olmuştuk.
  • 05-06-2022, 00:07:34
    #4
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Çalıştırmakta zorlamayın, kasko ya da sigortanızın araç çekici hizmeti olabilir yoksa da akü bitmiş olabilir, takviye yapabilirsiniz.
  • 05-06-2022, 00:10:58
    #5
    araba manuel ise kontağı açın yokuş aşağı 2. vitese alın debriyaja basılı tutun araba çalışacaktır
    • yunusdm
    yunusdm bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 05-06-2022, 00:11:41
    #6
    Geçmiş olsun hocam fazla zorlamayın aracı onun haricinde yapılacakları yapınız. Yolda kalmak Allah'ım ben de bir kere kalmıştım çok zor.
  • 05-06-2022, 00:12:12
    #7
    Kaputu acıp akü kutup başına bakın cıkmış olabilir V kayışına bakın kopmuş olabilir
  • 05-06-2022, 00:14:02
    #8
    Marşa basmayın daha fazla zarar vermeyin büyük ihtimal şarj dinamosu ölmüştür ondan tepki vermiyordur
  • 05-06-2022, 00:14:03
    #9
    başkan, bazen aynı sorun bendede oluyor kaputu açıp arabayı kuvvetli salayınca marş dinamosu yerine oturuyor ve araç çalışıyor benim araç 2000 model polo dene istersen marş dinamosu belki biraz oynamıştır ondan almıyor olabilir allah yardımcın olsun.