Arkadaşlar arabamı normal sürerken korna çalışmadı ben de birkaç defa deneyim dedim kornaya basmaya sonra radyonun sesi gitmeye başladı cızırtılı bir şekilde arabayı doldurup çalıştırayım dedim arabayı durdurdum ve bir daha maaş almadı marşa basıyorum ışıklar yanıyor ampul yanıyor far yanıyor her şey yanıyor. Kornaya da basıyor şimdi ama araba marşa bastığım zamantık diyor duruyor