Merhaba dostlar,

Masaüstü bilgisayarım modemin olduğu odaya uzak olduğu için TP-Link TL-WPA4220KIT Powerline Adaptör almayı düşünüyorum. Nasıl olduğu kullanımı hakkında deneyimli olan var mı acaba?

Bir yerde okudum sadece evin kendi prizine takılıyormuş yani 3lüye felan takılamıyormuş, doğru mu? ve akım korumalı prizlerde sıkıntı oluyor diyorlar aydınlatırsanız gerçekten çok sevinirim.