Merhaba dün aldığım 20w şarj aletim deli gibi ısındı gittim değiştirdim fakat adam bunun da ısınıcagını söyledi ve öyle oldu kullananlarda aynı sorun varmı yeni cihaz aldım açıkçası endişeleniyorum cihazımı bozar diye
piyasada orjinal diye çok çakma başlık var. orjinalliğinden emin olmak gerek. ayrıca 20w desteklemeyen bir cihaza takınca da iphone 7 mesela ısınabilir belki.
piyasada orjinal diye çok çakma başlık var. orjinalliğinden emin olmak gerek. ayrıca 20w desteklemeyen bir cihaza takınca da iphone 7 mesela ısınabilir belki.