• 03-06-2022, 09:05:58
    #1
    Platin üye
    Merhaba dün aldığım 20w şarj aletim deli gibi ısındı gittim değiştirdim fakat adam bunun da ısınıcagını söyledi ve öyle oldu kullananlarda aynı sorun varmı yeni cihaz aldım açıkçası endişeleniyorum cihazımı bozar diye
  • 03-06-2022, 09:10:40
    #2
    Şarjda iken telefonu kullanıyor musunuz hocam öyleyse ısınması normal.
  • 03-06-2022, 09:11:13
    #3
    Platin üye
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarjda iken telefonu kullanıyor musunuz hocam öyleyse ısınması normal.
    Hayır hocam
  • 03-06-2022, 09:15:03
    #4
    Benimki buz gibi hocam
  • 03-06-2022, 09:18:48
    #5
    piyasada orjinal diye çok çakma başlık var. orjinalliğinden emin olmak gerek. ayrıca 20w desteklemeyen bir cihaza takınca da iphone 7 mesela ısınabilir belki.
  • 03-06-2022, 09:19:20
    #6
    Platin üye
    Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    piyasada orjinal diye çok çakma başlık var. orjinalliğinden emin olmak gerek. ayrıca 20w desteklemeyen bir cihaza takınca da iphone 7 mesela ısınabilir belki.
    Cihazım iPhone 13
  • 03-06-2022, 09:19:21
    #7
    @Metebzn; Doğum gününüz kutlu olsun hocam nice mutlu senelere
  • 03-06-2022, 09:19:45
    #8
    Metebzn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazım iPhone 13
    o zaman başlık çakma
  • 03-06-2022, 09:19:50
    #9
    Platin üye
    Nur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Metebzn; Doğum gününüz kutlu olsun hocam nice mutlu senelere
    Teşekkür ederim hocam