Merhaba dün aldığım 20w şarj aletim deli gibi ısındı gittim değiştirdim fakat adam bunun da ısınıcagını söyledi ve öyle oldu kullananlarda aynı sorun varmı yeni cihaz aldım açıkçası endişeleniyorum cihazımı bozar diye