• 03-06-2022, 03:06:27
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Paran varsa herkes yanında olur, paran yoksa sadece gerçek dostlar kalır. Yalnızlık bi yandan daha iyi benim başım ağrımıyor en azından. Çıkarcı samimiyetsiz egolu insanlarla takılmak yerine tek olmak daha iyi.
  • 03-06-2022, 03:11:18
    #20
    @yalinyalniz; kadar yalnız olamazsınız!
  • 03-06-2022, 03:31:44
    #21
    bende yalnızım yıllardır ve bunun bana göre 2 sebebi var.genel olarak çevremdeki insanların azalma/kalmama sebebi özellikle maddi konular.özel sorunlar yüzünden 2 yıl kadar ara verdim tüm işlere,bu arada kazanç filan yerlere indi.önceden güzel güzel para kazanırken millet dibimden ayrılmazdı.kimisi ne yaptıgım merak ederdi,kimisi banada ögret derdindeydi,kimisi ne iş yapıyorsan yap bana ne yeterki benide gör derdindeydi...para gidince,hiçbirisi kalmadı

    özel hayatımda yani kız arkadaş konusunda ise şansım hiç gülmedi zaten.yaşadıgım her ilişkiden sonra insanlardan dahada uzaklaşma istegi geldi bana.sonra işte dedim biraz kendimle baş başa kalayım,kimse olmasın bi süre hayatımda yani.sonra bi baktım ki böyle daha güzel.yani yalnızlıgın tadını alınca,rahatlıgını görünce bidaha geriye dönemedim.biyerde bi kızla karşılaşıyorum,tanışıyorum mesela kız benle ilgileniyor diyelim.başını belaya sokma arkadaş dön git diyorum kendime gönlüne göre birini bulup,yalnız kalmamayı isterim aslında ama şartlar müsait degil malasef...
  • 03-06-2022, 23:57:17
    #22
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küfürden dolayı 4 kere banlanmış biri olarak zekisin ama yeterince değil Sana iyi forumlar kardeşim.
    ne memuru alkol bey
  • 03-06-2022, 23:58:31
    #23
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne memuru alkol bey

    https://youtu.be/z0dw8EtvKIc