Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Paran varsa herkes yanında olur, paran yoksa sadece gerçek dostlar kalır. Yalnızlık bi yandan daha iyi benim başım ağrımıyor en azından. Çıkarcı samimiyetsiz egolu insanlarla takılmak yerine tek olmak daha iyi.