Neden Yalnızım ?
22
●964
- 03-06-2022, 03:31:44bende yalnızım yıllardır ve bunun bana göre 2 sebebi var.genel olarak çevremdeki insanların azalma/kalmama sebebi özellikle maddi konular.özel sorunlar yüzünden 2 yıl kadar ara verdim tüm işlere,bu arada kazanç filan yerlere indi.önceden güzel güzel para kazanırken millet dibimden ayrılmazdı.kimisi ne yaptıgım merak ederdi,kimisi banada ögret derdindeydi,kimisi ne iş yapıyorsan yap bana ne yeterki benide gör derdindeydi...para gidince,hiçbirisi kalmadı
özel hayatımda yani kız arkadaş konusunda ise şansım hiç gülmedi zaten.yaşadıgım her ilişkiden sonra insanlardan dahada uzaklaşma istegi geldi bana.sonra işte dedim biraz kendimle baş başa kalayım,kimse olmasın bi süre hayatımda yani.sonra bi baktım ki böyle daha güzel.yani yalnızlıgın tadını alınca,rahatlıgını görünce bidaha geriye dönemedim.biyerde bi kızla karşılaşıyorum,tanışıyorum mesela kız benle ilgileniyor diyelim.başını belaya sokma arkadaş dön git diyorum kendime
gönlüne göre birini bulup,yalnız kalmamayı isterim aslında ama şartlar müsait degil malasef...
- 03-06-2022, 23:57:17ne memuru alkol beyEKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2022, 23:58:31
