yakın bir arkadaşım 3 sene önce araştırdığın da görüştüğü her firma bakiye yüklemesini istiyordu. kar marjları da düşüktü o zaman pazaryerlerinde satışlarda kazançlı durmuyordu.
Kendisi 400 500 e sadece mal çekti e ticaret site seo adword derken gidiyor hocam
direk olarak kendi sitemden yapmayı düşünmüyorum belli bir rakamlara ulaştıktan sonra kendi sitemden düşünüyorum şimdilik Satış yapılan firmalar örn: hepsiburada - n11 vs