Merhabalar kısa bir süre sonra petshop açmayı düşünüyoruz :

-Mal tedarik nereden edebiliriz.
-r10 yapan bu işi mevcut mu
-Kar oranları nedir.

işi yapan birisi varsa eğer daha güzel olur teşekkürler