• 02-06-2022, 16:59:03
    #1
    Merhabalar kısa bir süre sonra petshop açmayı düşünüyoruz :

    -Mal tedarik nereden edebiliriz.
    -r10 yapan bu işi mevcut mu
    -Kar oranları nedir.

    işi yapan birisi varsa eğer daha güzel olur teşekkürler
  • 02-06-2022, 17:02:29
    #2
    Alondark54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar kısa bir süre sonra petshop açmayı düşünüyoruz :

    -Mal tedarik nereden edebiliriz.
    -r10 yapan bu işi mevcut mu
    -Kar oranları nedir.

    işi yapan birisi varsa eğer daha güzel olur teşekkürler
    İstanbul tahtakale'de bulabilirsin diye düşünüyorum cami arasında karşıda vardı böyle satıcılar sanırım.

    Link

    Buda belki yardımcı olur.
  • 02-06-2022, 17:03:55
    #3
    Merhaba, bu konuda bir müşterime hizmet verdim.
    Mal tedarikleri için bir kaç yer biliyorum.

    Not: Sağlam yatırım istiyor e ticaret için.
  • 02-06-2022, 17:04:27
    #4
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul tahtakale'de bulabilirsin diye düşünüyorum cami arasında karşıda vardı böyle satıcılar sanırım.

    Link

    Buda belki yardımcı olur.
    teşekkür ederim acaba telefon ile direk bilgi verirler mi yoksa yüz yüzeme görüşme yapmak mantıklı olur bilemedim
  • 02-06-2022, 17:05:10
    #5
    Lunapark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bu konuda bir müşterime hizmet verdim.
    Mal tedarikleri için bir kaç yer biliyorum.

    Not: Sağlam yatırım istiyor e ticaret için.
    örneğin : 200 300 gibi rakamlar ne kadar tam olarak hem e ticaret hemde magazadan düşünüyoruz satmayı
  • 02-06-2022, 17:07:38
    #6
    Alondark54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim acaba telefon ile direk bilgi verirler mi yoksa yüz yüzeme görüşme yapmak mantıklı olur bilemedim
    Verirler hocam uzaktayım dersin tedarikçi arıyorum vs.
  • 02-06-2022, 17:07:43
    #7
    Alondark54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    örneğin : 200 300 gibi rakamlar ne kadar tam olarak hem e ticaret hemde magazadan düşünüyoruz satmayı
    Kendisi 400 500 e sadece mal çekti e ticaret site seo adword derken gidiyor hocam
  • 02-06-2022, 17:09:49
    #8
    yakın bir arkadaşım 3 sene önce araştırdığın da görüştüğü her firma bakiye yüklemesini istiyordu. kar marjları da düşüktü o zaman pazaryerlerinde satışlarda kazançlı durmuyordu.
  • 02-06-2022, 17:11:52
    #9
    Lunapark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisi 400 500 e sadece mal çekti e ticaret site seo adword derken gidiyor hocam
    direk olarak kendi sitemden yapmayı düşünmüyorum belli bir rakamlara ulaştıktan sonra kendi sitemden düşünüyorum şimdilik Satış yapılan firmalar örn: hepsiburada - n11 vs