Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
R10'u globale taşırdım. Yabancı webmaster forumlarını hiç ama hiç beğenmiyorum, kullanımı desen aşırı zor, görünümleri desen milattan önceden kalma. 1-2 aylık bir whitelist süreci başlatırdım, bu süreçte referansa karşılık ödüller ile veya reklamlarla yabancı webmasterlara duyururdum R10'u.
Bunun yanı sıra forumu blockchain temelleriyle yeniden inşa etmeyi düşünebilirdim, metamask ile giriş, foruma entegre bir kripto cüzdanı, NFT profil resimleri gibi vs.