• 01-06-2022, 21:07:38
    #19
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Sdcajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle Mobil uygulama Mesaj ve Bildirim için Uyarı Şart bence
    Merhabalar, bildirim için uyarı mevcut hocam.

    https://www.r10.net/profile.php?do=b...mler&ayarlar=1 telegram hesabınızı bağlayabilirsiniz.
  • 01-06-2022, 21:07:50
    #20
    Wordpress
    Buradaki kimsenin r10'u coşkun bey gibi iyi yönetebileceğini düşünmüyorum.
  • 01-06-2022, 21:07:51
    #21
    Silmek istediğim mesajları seçtiğimde, seçmediklerimin silinmemesi için bir şey yapmak isterdim.
  • 01-06-2022, 21:12:32
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10'u globale taşırdım. Yabancı webmaster forumlarını hiç ama hiç beğenmiyorum, kullanımı desen aşırı zor, görünümleri desen milattan önceden kalma. 1-2 aylık bir whitelist süreci başlatırdım, bu süreçte referansa karşılık ödüller ile veya reklamlarla yabancı webmasterlara duyururdum R10'u.
    Bunun yanı sıra forumu blockchain temelleriyle yeniden inşa etmeyi düşünebilirdim, metamask ile giriş, foruma entegre bir kripto cüzdanı, NFT profil resimleri gibi vs.
  • 01-06-2022, 21:12:53
    #23
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, bildirim için uyarı mevcut hocam.

    https://www.r10.net/profile.php?do=b...mler&ayarlar=1 telegram hesabınızı bağlayabilirsiniz.
    Hocam kulllanmıyorum telegram
  • 01-06-2022, 21:14:03
    #24
    daha fazla para kazanmak için get sistemi getirirdim hem de üyeler için faydalı bir şey düşününce.

    lakin forumda çok komplike alışverişler yapıldığı için bunların şikayet konuları ile uğraşmak zaten büyük dert, bir de bu anlaşmazlıklarda parayı satıcıya gönderim aşamasında karar verici merci olmak daha da büyük problem olurdu.

    mesela adam bir hesabın lisansını aldı r10 get üzerinden, dedi ki bu lisans çalışmıyor. satıcı diyecek ki lisans kodu sorunsuz bizlik bir durum yok. alıcı da şikayet edecek. satıcı şikayeti reddedecek.

    o lisansın başına ne geldi bul bulabilirsen... belki alıcı başka bir hesapta kullandı ve lisansı bedavaya getirmek istiyor. veya satıcı kullanılmış lisansı satıp paranın üzerine yatmaya çalışıyor. ve bu durumda r10 parayı havuzda tutan aracı olduğu için arada kalıyor.

    yalnızca fiziki ürünler veya suistimale açık olmayan hizmetlerin alışverişi için get kurardım. domain, hosting vb. satışı gibi şeylerin. ve diğer komplike hizmetlerin alışverişinde oluşan anlaşmazlıkları da taça atardım böylece. taraflar kendi aralarında veya yasal mercilerde sorunlarını çözsün.

    çok uzun yazdım. cevap veriyorum belli sınırlamalar kaydı ile get sistemini getirirdim.
  • 01-06-2022, 21:15:16
    #25
    dükkan, market tarzı bi bölüm açardım, bütün satış konuları oradan yapılırdı
    satış yapan herkesten komisyon alırdım
  • 01-06-2022, 21:19:06
    #26
    ERP
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kasaptaki ete soğan doğranmaz.
  • 01-06-2022, 21:35:02
    #27
    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En çok reklamlarla gelir değil de ticaretlerle veya komisyonlarla gelir elde etmeye bakardım.
    Örneğin GET gibi.
    Veya R10 mağazası açıp başta R10 tişörtler, bardakları vs. ondan sonra webmasterların işine yarayabilecek pazaryeri yapardım (klavye, mouse, harddisk felan)
    Ticarete yönelirdim biraz yani.
    Ama böyle de gayet iyi. Çok fazla uğraşma yok, çok fazla dert-tasa yok.

    Öbür türlü benim dediğim gibi olursa dert, tasa, şikayet bitmez. Uğraş gerektirir ama kazandırırda.
    Bence 3-4 kalem malzeme yapılabilir tshirt, sweetshirt, kupa, bardak altlığı ve Terlik(Ofis için )