• 01-06-2022, 10:41:17
    #1
    Önümüzdeki KPSS sınavlarına gireceğim. Soruları görmek için giriyorum. Hiç çalışmadım sınava kadar çalışacağım. Bakalım neler olacak. ÖABT çok zor
  • 01-06-2022, 10:59:47
    #2
    Önlisansa gireceğim 4 ay var çalışmaya başladım
  • 01-06-2022, 11:02:26
    #3
    Ben giriyorum 😂
  • 01-06-2022, 12:11:50
    #4
    ben de giricem ama senede max 100 kişi alıyorlar o yüzden pek bir umudum yok
  • 01-06-2022, 12:18:34
    #5
    En son 5 yıl önce girmiştim sınava bu yıl başvuru yapacam bakalım nasıl bir sonuç çıkacak
  • 01-06-2022, 13:52:52
    #6
    Ben de başvuru yaptım hocam ama sizinki gibi sırf soruları görmek istedim. Hiç umudum yok açıkçası
  • 01-06-2022, 14:05:25
    #7
    blacklotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de başvuru yaptım hocam ama sizinki gibi sırf soruları görmek istedim. Hiç umudum yok açıkçası
    Hocam başvurular 1-13 Eylül Arası değil mi? Nasıl başvuru yaptınız??
  • 01-06-2022, 14:08:35
    #8
    deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam başvurular 1-13 Eylül Arası değil mi? Nasıl başvuru yaptınız??
    Hocam lisans başvuruları başladı. 6 haziranda bitiyor başvurular