• 31-05-2022, 01:01:38
    #1
    sa arkadaşlar yurtdısı iPhone alıcazda Apple lerde geçici imei oluyormu oluyorsa sureleri ve ortalama fiyat nedir
  • 31-05-2022, 01:06:52
    #2
    En son 6 aylık 150 TL karşılığında yaptırmıştım hocam
  • 31-05-2022, 01:09:39
    #3
    @ahmetgonulx; ile çalıştık geçen hafta
  • 31-05-2022, 01:14:27
    #4
    80 tl hallederiz 6 ay geçiçi kayıt
  • 31-05-2022, 01:14:39
    #5
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ahmetgonulx; ile çalıştık geçen hafta
    AKINARI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son 6 aylık 150 TL karşılığında yaptırmıştım hocam
    eyw sağolun ☺
  • 31-05-2022, 01:14:44
    #6
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ahmetgonulx; ile çalıştık geçen hafta
    teşekkürler
  • 31-05-2022, 01:15:20
    #7
    ahmetgonulx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    80 tl hallederiz 6 ay geçiçi kayıt
    gerek yok hocam Apple lerde oluyormu diye sormuştum kendi tanıdığımız var yapan