• 30-05-2022, 16:57:41
    #37
    Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukat tutup işi sürüklerse o parayla kurtulamazsın zaten
    tesekkur ederim
    hectorflue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yatarınız olmaz 5 yılın altında yargılanırsınız 5 yıl altında alacağız cezalar para cezasına döner hem devlete hemde tazminat olarak davacıya ciddi paralar ödeme ihtimaliniz söz konusu fakat siciliniz bozulur denetimli serbestlik yiyip karakola imza atmaya gidersiniz her hafta.
    tesekkur ederim ben ciddi mevla ödemeye razıyım
  • 30-05-2022, 17:00:50
    #38
    3 yıldan 10 yıla kadar hapis cezası, artı olarak adli para cezası ve tüm dava ve avukat ücretleri üstünüze kalır. Arabuluculuk aşamasına gelirse karşıyla anlaşmamız gerekmekte.

    Suç tanımı "bilişim sistemlerini kullanarak nitelikli ***********" olarak geçiyor

    Yaptığınız çok yanlış, umarım ders olmuştur.
  • 30-05-2022, 17:01:14
    #39
    ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır tanımıyorum bana fake hesaptan yazmıştı kullanıcı adı sallama birşeydi ancak bulamıyorum ben 150tl aldım 2 3k gibi geri vermeye hazırım
    Avukat tutup işi sürüklerse o parayla kurtulamazsın zaten. Artı olarak 5 yıl denetimli serbestlik vb gibi bir çok durum var işin için de. Umarım bir daha aynı hataları yapmazsınız buda size bir tecrübe olur. 150 TL deyip geçmeyin hiç bir zaman. Benim gibi kıl birine denk gelir iseniz o zaman işiniz vahim. Bu konular da çok hassasımdır.

    Örneğin benim yaşadığım durumdan örnek verebilirim.

    https://www.r10.net/off-topic/210530...sms-atmis.html
  • 30-05-2022, 17:39:33
    #40
    Şahsen keşke Türkiye'de bu işin cezası olsa. Paramı vermeyip beni engelleyen kişiye en ağır cezayı alması 150₺ ücret için 10.000₺ verip avukat bile tutarım.
  • 30-05-2022, 17:54:42
    #41
    Umarım 150 200 lira için kimse uğraşmaz, savcı polis bakmaz falan yazan arkadaşlar konuyu okuyordur.
  • 30-05-2022, 17:58:59
    #42
    AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım 150 200 lira için kimse uğraşmaz, savcı polis bakmaz falan yazan arkadaşlar konuyu okuyordur.
    150-200₺ sizin için küçük bir miktar olabilir hocam. Ama hala Türkiye'de 150₺ için bir gün boyunca amelelik yapan insanlar var. 150₺ değil 10₺ için bile bu tip insanlarla uğraşmak gerek.
  • 30-05-2022, 18:01:18
    #43
    Canmemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150-200₺ sizin için küçük bir miktar olabilir hocam. Ama hala Türkiye'de 150₺ için bir gün boyunca amelelik yapan insanlar var. 150₺ değil 10₺ için bile bu tip insanlarla uğraşmak gerek.
    Aynı noktadayız hocam. Bazıları savcının polisin olaydaki para miktarına göre baktığını sanıyor dosyalara.
  • 30-05-2022, 18:04:23
    #44
    Şimdi mü pişmansınız engelliyorum hocam sizi. Hata yapmadınız canınız yanında hata yaptım demem kolay geldi
  • 30-05-2022, 18:06:15
    #45
    Davacı arkadaşa tebrikler keşke herkes onun gibi olsa.
    Cezaya gelince nitelikli d*landırıcılık adli para cezası ve en az 3 sene yatarı var.