hayır tanımıyorum bana fake hesaptan yazmıştı kullanıcı adı sallama birşeydi ancak bulamıyorum ben 150tl aldım 2 3k gibi geri vermeye hazırım
Avukat tutup işi sürüklerse o parayla kurtulamazsın zaten. Artı olarak 5 yıl denetimli serbestlik vb gibi bir çok durum var işin için de. Umarım bir daha aynı hataları yapmazsınız buda size bir tecrübe olur. 150 TL deyip geçmeyin hiç bir zaman. Benim gibi kıl birine denk gelir iseniz o zaman işiniz vahim. Bu konular da çok hassasımdır.
Örneğin benim yaşadığım durumdan örnek verebilirim.
https://www.r10.net/off-topic/210530...sms-atmis.html