• 30-05-2022, 16:15:33
    #10
    SEO Expert
    Polis abin affeder, iş dünyası affetmez, itibar yaşamsal önemdedir iş dünyasında.
  • 30-05-2022, 16:16:56
    #11
    Olay kamu davasına dönüşecek muhtemelen. 150 TL'yi yasal faiziyle iade etsen bile. Sabıkan yoksa HAGB alırsın, varsa sıkıntı. Yatarın olur. Şu miktarlar için bunları yaşamana gerek yoktu. Yine de gerekli dersi çıkardığını umuyorum, geçmiş olsun.
  • 30-05-2022, 16:17:11
    #12
    linç etmeyin demişsinde linçlenmeyecek gibi değil ki.. hizmet vaad et, parasını al, vaad ettiğin hizmeti sunmadan engelle, bence hak etmişsin... kaç para olduğu hiç önemli değil, karşındaki kişiyi enayi yerine koymuşsun. cebinden parasını çalmakla arasında bence hiç bir farkı yok. umarım yaptığına pişman edecek bir sonuçla karşılaşır bir daha da tekrar etmezsin.
  • 30-05-2022, 16:18:08
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    burakq56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gıcık biri çıkmazsa fazla para kaybetmeden bu işin içinden çıkarsın
    Gıcık değil* Hakkını aramayan ahmak ise bu işin içinden çıkabilir.
  • 30-05-2022, 16:18:32
    #14
    Karşı taraf, "Ben o parayla ... coine, ... hisseye yatırım yapacaktım" gibi bir cümle kurarsa işin zor hocam. Değeri en çok fırlamış yatırım kanalından bahsederse o kadar ücret talep edebilir. Normalde yapmayacağı bir şey belki, ama böyle şeylerde mağdurlar da ifadelerinde bu tarz değişik cümleler kurabiliyor.
  • 30-05-2022, 16:20:18
    #15
    para kaybım önemli drğil kanser hastası annem var içeri girersem dağılırız ve çok pişmanım
  • 30-05-2022, 16:20:51
    #16
    ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
    Ben min 10k isterim vermezse de cezasını çeksin, çeksin ki bir dahakine daha duyarlı olsun bu tip konularda
  • 30-05-2022, 16:27:01
    #17
    hagb'a düşer büyük ihtimal ile
  • 30-05-2022, 16:28:36
    #18
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hapis yatmazsın ara bulunur merak etme dava açılırsa avukat tutarsın yada devlet barodan atıyor sanırım imkanın yoksa
    tesekkur ederim arabulunmazsa işim yaş gibi gece rüyama giriyor artık
    bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arabuluculuk denenir ama müşteki uzlaşmaya gitmezse ceza verilebilir.

    rahat ol yatarın olmaz, hagb veya erteleme çıkar.
    inşallah yatarım olmaz hocam ya 😔
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hagb'a düşer büyük ihtimal ile
    umarim hocam tesekkur ediyorum