Olay kamu davasına dönüşecek muhtemelen. 150 TL'yi yasal faiziyle iade etsen bile. Sabıkan yoksa HAGB alırsın, varsa sıkıntı. Yatarın olur. Şu miktarlar için bunları yaşamana gerek yoktu. Yine de gerekli dersi çıkardığını umuyorum, geçmiş olsun.